Färdig!

Tentan kändes bra. Svarade på alla frågor och ska nog ha lyckat skrapa ihop poäng på alla. Inte full pott tror jag men ligger nog närmare det än godkänt gränsen. Nu är det 3 härliga veckor till nästa tenta. SKÖNT!

Nu ligger jag här i soffan med datorn på magen och skriver ihop lite text till min patient redovisning som jag ska ha senare i veckan. Ska snart ta tag i städingen, är alltid jobbigast att komma igång. Tänkte att jag ska hinna klart hela lägenheten idag så jag kan vara helt ledig imorgon. Fatta skönt att vara ledig lör-sön och sen skriva tenta typ 20 min (tog inte längre än så) och sen vara ledig igen fram till ons kl 8. Värsta lyxveckan!

Tentadagar på hösten och vintern innebär stora koftor för bästa komfort.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0