Buzz

Jag är som ni säkert vet är jag med på en sida som heter Buzzador. Där får man testa nya grejer, oftast gratis, för att sen dela med sig av dem. Jag har fått testa bl.a Dove , love fillm och just nu testar jag något som heter Digster. Var lite skeptisk i början men imorse satt jag och lärde mig hur det funkar och nu sitter jag där hela tiden.

Det är en sida där jag fått lägga in vilken musikstil jag gillar, vilka artister m.m. Sen ger den förslag på listor jag skulle kunna gilla ex på spotify. Har hittat massa bra musik under morgonen och nu. Bl.a har Noel Gallagher en lista som var riktigt skön med massa artister jag inte hört förut.

Tack vare Buzzador får jag nu testa Digster Premium (kostnadsfritt) under ett halvår. Har man inte premium får man inte åtkomst till alla listor. Sen har jag fått koder att dela ut till mina vänner så att de också kan få testa premium  i 6 månader.

Gör så här:

Surfa till Digster och klicka på ”Skapa musikprofil”.



Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för att registrera dig kan du bara logga in med Facebook.
Klicka på ”Registrera dig”. Skriv in Buzzadorkoden:buzzador.

Ange dina musikpreferenser i dina Inställningar så att Digsters 20 musikredaktörer kan föreslå spellistor som de tror att du gillar.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0