Dagen idag

Idag hade vi en föreläsning om tandblekning på förmiddagen och klinik på eftermiddagen. Hade ingen patient idag så jag och Malin fick öva på sånt vi kände själva att vi ville öva på. Så vi assisterade några som tog röntgen för att öva på det och sen la vi bedövning på varandra.

När jag kom hem från skolan gjorde jag egen risgrynsgröt från scratch. Vart apgod enligt mig, t.o.m. godare än den köpta.. och jag älskar den köpta. Linus gillade den också men tyckte det behövdes lite kött till så vi kokade en burk bullens.

För att fira den goda gröten drog jag på mig mina träningskläder och unnade mig ett pass indoor walkning. Valde ett pass med en annan instruktör än hon jag brukar ha. Den 'nya' hade lagt upp passet på ett helt annat sätt än det jag brukar gå på på måndagarna. Var intensivare idag och jag var helt sjöblöt i svett när det var färdigt. KUL. Sen hem och bada badkar och nu sitter jag i soffan och ser på Uppdrag granskning på svtplay och har nyss käkat kvällsmat.

Ska alldeles strax stänga ner datorn och hoppa i sängen. Imorgon ska vi sitta och plugga från kl 10 och på eftermiddagen har vi klinik

Kvällsmys.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0