trötter

Puh idag var en tung dag, var i skolan hela dagen och däckade när jag kom hem. Hade näringslära på morgonen och på eftermiddagen hade jag patient. Inte så jobbig dag egentligen men tror att min förkylning fortfarande sätter spår. Var helt slut i skallen när jag kom hem. Dagar som denna är det skönt att ha Limpa. Han bäddade ner mig i sängen och gjorde middag och väckte mig när den var klar. Inte så dumt att vara sambo alla gånger :P

Imorgon är vi lediga men vi tänkte sitta på biblioteket och plugga som vi brukar på våra lediga dagar. Går dit vid 9 och sen får jag se hur länge jag ska sitta. Hade tänkt hinna baka till Linus födelsedag imorgon också. Sen ska ajg ta det lugnt hela helgen och blir frisk så jag kan träna på måndag.

Nu ska jag kolla in gårdagens uppdraggranskning och sen blir det nog nanna kudden.
Foto: Linnea

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0