Tisdag

Kom på igår kväll att jag är ledig hela dagen idag. Helt perfekt! Kunde ta en sovmorgon och när jag vaknade för 30 min sen var febern borta. Känns mycket bättre idag förutom att rethostan har slagit rot i halsen nu. Tror att all vila och allt sovande gjorde susen igår. Men det är onstigt det där. För när man är frisk längtar man efter lediga dagar då man kan sova och slappa hela dagen. Men när man är sjuk är det inte kul alls. Då vill man bara ut och hitta på saker, träna och träffa folk. Eller är det bara jag?

Idag måste jag till skolan snabbt med en bok som ska lämnas in och sen tänkte jag mig ner på stan för att köpa en pressent till Limpa som fyller år nästa vecka. Vet inte riktigt vad jag ska köpa men jag har en aning. Julen är snart här så om jag råkas köpa nått han inte gillar får jag ju en ny chans snart igen :P


Så här såg jag tyyyp ut igår. Detta är en gammal bild men lägg till en rödfrasig näsa, mörka ringar under ögonen och dålig hy så får ni mig igår. Låg och sov eller läste hela dagen, haha.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0