Näst sista tentan

Mellan kl 8-11 skriver jag tenta. Ämnet för dagen är Psykologi. Alltså är det dags att ordbajsa som aldrig förr. Svårt att plugga till detta ämne då frågorna går ut mycket på att analysera och bedömma. Men samtidigt blir det ju lätt för om man bara kan motivera sina svar så får man rätt på nästan allt.

Har just druckigt ett glas färskpressad apelsinjuice för att vakna till. Jag tycker det är så svårt att ta mig upp morgnar som denna. Tidigt, mörkt, kallt, har tränat igår, var uppe liiiite för sent m.m. Men brukar gå över ganska fort bara jag väl slängt av mig täcket och börjat med mina morgonsysslor.
Nu på med kläder, packa skolväskan, läsa tidningen och sen iväg till ÖP. Önskar er en god morgon!

Jag förra veckan. En bild tagen på mig nu skulle inte tillföra så mycket då jag knappt syns bakom mitt jag-somnade-med-blött-hår-morgonruffs.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0