Lila

Sitter och käkar en äggmacka och ser på Så mycket bättre på tv4play. Såg aldrig det förra året vilket gjorde att jag kom lite efter om man säger så. Så i år ska jag vara med ända från början har jag tänkt.


Vet inte hur bra det syns, men jag jag har iaf målat mig med ögonskugga idag hör och häpna. Och inte vilken färg som helst utan LILA! Tycker att den färgen kan vara lite svår men sen jag färgade håret mörkt blev det lite lättare att få den snygg istället för blåöga effekten som annars lätt blir.

Fått höra av flera som håller på med smink att jag ska använda lila och roströda ögonskuggor för att få fram min ögonfärg bäst. Haha inte de lätaste färgerna att jobba med men övning ger färdighet.

Nu ska jag dra på mig ett par brallor och sen dra till skolan. Höres!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0