Kallt

Fasen vad det går trögt här på bloggen nu. Har inget att rapportera för alla dagar ser typ likadana ut. Skola, hem och käka middag ev träning eller soffan, repeat.

Kan berätta om det fin fina besöket vi här i umeå haft de senaste två helgerna. Förra helgen var nämnligen Lina och Jesper här. Blev middag på Lottas med god mat och dryck. Jag tog fjällröding med pressadpotatis och ett glas vitt, smarrigt värre. Är så lyxigt att få gå ut och äta med goda vänner ibland. Livskvalité enligt mig. Dagen efter Lottas samlades vi här i köket för fika och ännu mer umgänge.

Denna helgen kom Sofie på besök. Samlade ihop ett gäng och spelade volleyboll i 2h och efter den gick vi hem till oss för (hör och häpna) fika. Haha.

Nu har det börjat bli kallt ute så man måste klä sig ordentligt på morgonen. I helgen kom det t.o.m några små snöflingor, men dom var borta efter 5 minuter.

Gammal bild som får visa hur kallt det är.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska vi fota när du kommer hem till jul? :) Och kanske en blogg make-over som vi pratat om i typ ett år?

2011-11-22 @ 18:55:45
Postat av: lovisa

haha satt och tänkte det imorse när jag la in denna bilden. Ja det är fasen dags nu alltså!

2011-11-22 @ 21:07:21
Postat av: Linnea

Haha, perfekt :) Ja i februari fyller din bloggdesign två år, fatta hur gammalt det är i "internetår", omg

2011-11-22 @ 22:27:22
Postat av: lovisa

va?! Har jag haft den så länge. Oh shit! Nu har vi inget val att byta :P

2011-11-23 @ 08:38:56
Postat av: Linnea

Jo för jag minns att vi fotade och gjorde designen på samma dag, och det var när samuel fyllde år den 6 februari 2010 :)

2011-11-23 @ 19:09:53
Postat av: lovisa

Du har bra minne. Jag kommer typ inte ens ihåg att vi fotat. :P Om inte bilderna funnits skulle jag inte kommit ihåg det.



Men vi kör en dag under jullovet då vi fixar till den tycker jag. Det blir bra.

2011-11-24 @ 22:07:49

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0