Intresseklubben kan anteckna nu.

Började denna soliga lördag med en timmes badminton på IKSU med Limpa. Kul att göra nått annat än att sitta i soffan tillsammans. :P Har just kommit innanför dörren här hemma och svidat om till prommenad kläder för snart kommer Magdalena hit och då tänkte vi ta oss en prommis i det fina höstvädret.

Jag har söndag i mitt huvud idag för jag var ledig hela dagen igår. När jag kommer på att det bara är lördag och att jag har hela dagen imorgon att njuta också känns det heeelt ok ;)

Igår spenderade jag min lediga dag på följande sätt. Sov till 10.30, låg kvar i sängen och läste till 12.00, bytte om och tog bussen till stan, käka lunch på Göteborg med bästa Malin, pluggade till 15 på Göteborg med bästa Malin, käkade en marängsviss på Göteborg med bästa Malin, Såg på medans Limpa käkade lunch/middag på Göteborg, åkte till ica för veckohandling, såg Eclipse på datorn med Limpa och käkade godis, åt en sen middag med Limpa, gick och sova.

INTRESSANT VA???

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0