Varning för blåsor

Rent skavsårs- och skademässigt klarade jag mig bra igår. Mycktet bättre än förra året. Fick två lite större blåsor på utsidan av fötterna och en som kommer göra att jag kommer tappa en tånagel på höger fot. Men inget mer än så. Förra året var hela undersidan av mina fötter en enda stor vattenblåsa och alla mina tår hade blåsor så jag kunde ju knappt gå.

Sen hade jag så ont i både ljumskar och knän att jag hade svårt att ta mig framåt. Men efter en vecka ungefär gick det över. Blåsorna fick jag lida av lite längre. I år fick jag inte så ont i knäna och ljumskarna slutar jag nog känna av ikväll eller imorgon. Gött!


Liten blåsa på vänster fot och en större på höger.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Bra gjort! Vet att vi pratade om det i fjol. Nästa år tar du det under 1.5 timmar! ;)

2011-05-22 @ 13:13:26
Postat av: Lovisa

Haha ja man kan ju hoppas. Men kanske kan förbättra med 15 min till eller nått sånt. Skulle annars vara kul att hamna kring 2h.



Ska inte du komma och springa nått år?! Är kul faktiskt.

2011-05-22 @ 14:46:31

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0