Måndag

Har vart nått fel på blogg.se under gårdagen så man kunde inte se de inläggen jag skrev då. Men nu är de uppe iaf.

Idag har jag skrivit tenta mellan 10-12. Efter det var det ergonomiföreläsning fram till kl 15. Intressant men lite väl sent kanske. Hade vart bättre att få denna föreläsningen när man just börjat. Man kunde det mesta hon sa nu. Men det är alltid bra att höra igen, kan inte vara nog rädda om våra ryggar.

När skolan var klar drog jag och Melissa för att springa vårat icke så efterlängtade intervallpass i slalombacken. Det är en ganska liten backe men den är brant och nog lång för att man ska vilja lägga sig ner och dö lagom tills att man kommer upp. Blev 6 vändor upp och ner så ikväll får man känna sig nöjd.

När jag kom hem bestämde Linus att vi skulle städa. Så efter middagen tog vi tag i det och nu är här så rent och fint. Har tagit upp några lådor, bl.a med sommarkläder, från källaren så jag ska ha nått att göra medans Linus är på fotbollsträning. Blir att packa undan viterkläderna och kanske lite böcker och sånt som vi inte behöver mer.

Ska även baka en överraskningspaj till honom som tack för att han är världens bästa och har fixat min cykel idag. Älskar den karln så sjukt mycket ska ni veta!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0