yes!

Jorden har inte gått under så det är bara till att knyta på sig löparpjuksen och värma upp då.

Vaknade tidigt imorse för att åka ner till starområdet och hämta ut min nummerlapp. Sen tog vi en promenad hem genom botaniska trädgården för att få röra på benen lite. Nu sitter jag och laddar med Törnrosa och en kopp nyponsoppa. Ska snart käka lunch och sen går jag ner till starten och kollar på när grupperna före mig startar. Jag själv startar kring 15, ca 40 minuter tidigare än förra året. Vädret är så bra som det kan bli. Varmt, lite blåsigt, soligt men med lite moln så det inte blir för varmt.

Kan förövrigt meddela att jag börjar sakna Linus ganska mycket nu. Gör lite ont i magen när jag tänker på hur långt borta han är.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0