Gandalf grå

Gick bra att plugga idag även om det var ganska segstartat. Hade ingen aning om vart jag skulle börja riktigt. Men efter nån timme flöt det på rätt bra. Har svarat på nästan alla instuderingsfrågor, kanske inte med exakta svar med iaf en början till svar. Får komplettera imorgon. Var svårt att svara på vissa frågor då svaren inte finns i boken som vi har som kurslitteratur. Störigt! Men men, imorgon har jag fixat så att jag ska ta med en dator så att jag åtminstone kan googla om det behövs. Bara att kämpa på.

Vi satt från kl 10-17 ungefär med lite korta pauser här och där. Har vart ganska kallt här idag även om solen lyst så det har inte vart allt för jobbigt att sitta inomhus. Blir det fint väder imorgon kanske jag bara sitter fram till lunch för att sen gå ut. Har planerat in ett 'trapppass' imorogn också så att jag får en intensiv sista träning inför varvet. Brorsan bor högt uppe på en backe och här finns det en trappa upp som är lång och brant som blir perfekt för mig att träna i. Kanske kör jag grodhopp upp ett varv. Sen på onsdag blir det ett snabbare 3-4km pass och efter det vila fram till lördag. Gött!

Här får ni dagens photo booth bild. Sitter med en sån där filt med ärmar. Ser ut som att jag lånat kläder av Gandalf. Men skön är den. Nästa inköp kanske?!

Känner mina magiska krafter växa med klädseln.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0