I götet

Var på ett mycket fint bröllop igår. Det var min kusin Linnea som stod brud för sin Per-Arne. Har tagit massa bilder och jag ska kolla med dom om det är ok att jag lägger upp nån här sen. Vädret var fint, maten god, underhållningen bra och brudparet var hur fina som helst.

Bröllopet var i Jönköping men nu befinner jag mig i Göteborg. Ska stanna här nu i en vecka fram till gbg varvet. Just nu regnar det här. Men det pendlar fram och tillbaka mellan sol och regn så jag hoppas på fint väder till imorgon. Vi har nyss varit och kört gocart. AP-kul var det! Haha var med brorsan och hans kompisgäng. Vi var 11 eller 12 som åkte och även fast det var första gången jag körde kom jag inte sist. ;) Var fyra från slutet men det tycker ändå jag är mycket väl godkänt!

Snart ska vi käka här. Carro står och gör egna hamburgare GOTT! Det var la typ allt för nu. Puss!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0