Packa

Haft min första patient idag. Gick väldigt bra och jag är hur motiverad som helst för att jobba som tandhygienist i framtiden efter denna dagen. Älskar människor! Kul att få jobba med nya varje dag resten av mitt liv.

Håller på att packa nu för imorgon ska jag vara i skolan från 8-17 och efter det kommer mamma och pappa hit för att spendera en natt här innan vi bilar ner till göteborg. Sen blir det 10 dagars avkoppling innan det är tillbaka till skolan för slutspurten. Så jag kommer inte att ha någon tid över imorgon att packa. Vill ju inte packa när jag är stressad så jag missar nått som ex löparskorna eller klänningen till bröllopet.

Är supertaggad för att springa varvet nu. Trots två mil i benen från igår har jag vart sugen på att springa idag. Var lite öm i benen imorse som jag skrev, men det gick över efter ett tag. Jag har iaf hållt mig från att springa och försökt att vila istället. Blev att cykla till och från skolan för att få lite lagom motstånd i benen ändå. Vill inte riskera att överanstränga mig nu när det är så nära.

PMS-svackan jag hade förra veckan är som bortblåst. Livet leker känns det som. Varken fågelskit, uteblivna patienter eller en sönderbränd hy (ansikte, rygg, armar och bröst) kan få mig att käna mig nere. Men vänta bara om 3 veckor är jag säkert så där deppig igen. Men då ska jag läsa detta inlägg så jag vet att det går över!! Hör du det Lovisa?? Det gååååår ööööver! :)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0