Laddad

Haha jag skulle bara på en lunch hos Petronella men jag blev där i 6h. Hon och hennes pojkar är så skoj att vara med att det var svårt att slita sig. Sprang mig svettig i trädgården med John och har nog fått mer träning i armarna än av ett gympass från allt lyftande, slängande och snurrande med grabbarna. Riktigt bra uppladdning inför imorgon.

Jösses börjar bli lite nervös nu. Prestationsångest. Kommer vara många som vill veta sluttiden sen. Jobbigt om det går dåligt alltså. Men men, bort med sånna tankar. Att jag har kul och tar mig runt är det viktiga. Och jag vet ju att jag klarar det så jag borde inte oroa mig.

Efter att ha sett DETTA har jag ändrat lite för i år. Istället för pasta nu till middag och lunch imorgon har jag käkat fet lax med creme fraiche. Imon blir det samma till lunch och sen några ostrullar. Gott, och jag tror faktiskt att energin håller längre om man laddar med fett och proteiner och bara lite kolhydrater. Men vi får väl se imorgon om jag har rätt eller fel. :)

Bilder från förra året:


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0