Inception

Vi har myst på som fasen här ikväll. Till middagsunderhållning hade vi filmen inception. Har redan sett den tidigare men en sån 'krångel'film skadar aldrig att se igen. Hängde med lite bättre denna gången när man visste vad som skulle hända och hur upplösningen var.

Imorgon blir det till att följa med brorsan till Chalmers för att plugga lite. Tänker mig att det kommer gå bra, man blir nog smartare bara av att befinna sig på den skolan :P Iofs går det nog inte att bli smartare än vad jag redan är, men det är ju värt ett försök. Har ju tenta i psykologi ganska omgående när jag kommer hem så det gäller att inte tro att jag har någon semester bara för att jag befinner mig på annan ort.

Med det säger jag tack och hej för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Eric

Inception? :S Finns ju ingen sämre film :E. Se Shutter Island, Donnie Darko, Eraserhead eller Mullholland Drive om du letar mindfuck-movies som dessutom är BRA också! ;)

2011-05-15 @ 23:18:59
URL: http://blogg.ericus.se
Postat av: Anonym

Då har jag fler filmtips till dig, om du gillar mindfuck movies: Pi, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Fight Club och The Machinist (rekommenderas]. :)

2011-05-16 @ 21:34:44
Postat av: Lovisa

PI har jag ej sett men alla de andra har jag sett.

2011-05-16 @ 22:14:00

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0