duett

Igår hade vi en härlig kväll här på mariehemsvägen. Nicole, Joel, Melissa, Nisse och jag beställde hem pizza, såg skavlan och åt upp de semlor som var kvar efter vår bakdag. Sen satt vi i soffan och snackade skit till kl 01. Mys, mys, mys.

Mår inte så bra idag, är 'bakis'. Detta trotts att vi inte drack en droppe alkohol igår kväll. Det är bara den effekten socker och mjöl i kombo har på mig nu för tiden. Magen är i uppror och huvudet värker, det är jobbigt att vara vaken men inte kan jag somna om.

Nå ska slänga i mig lite frukost och se om det blir bättre. Sen ska vi nog försöka ge oss ut på stan. Behöver inte köpa nått men det kan vara skoj att bara strosa lite. Och friskt luft skadar ju inte heller.

Medans jag piggnar till och drar ner på stan kan ni njuta av detta underbara klipp.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0