Mello

Vill ni ha en kommentar om vad jag tyckte ommelodifestivalen ikväll?? Inte ..? Tur det för jag såg inte.

Tänkte att jag skulle se men efter 2 min vart jag less och läste min bok istället. Slog på igen precis lagom för att se Eric Saade vinna. Kan tyvärr inte uttala mig om det var rätt eller inte för jag har inte sett en enda deltävling och de enda två låtarna jag hört på radion är Saade och Danny. Fast om jag ska välja mellan de två så vann rätt låt enligt mig. Haha.

Tycker inet svenska mello är så intressant längre. Jag hinner bli less när det är så många deltävlingar hit och dit. Men Eurovision däremot får man bara inte missa. Då sitter jag bänkad och nåde den som stör mig. Senaste åren har jag sett med Lina och Sara. Men det blir nog inte i år när jag bor så långt bort. Får se om man kan hitta nån annna här nere som är lika entusiastisk.

Nå nu har jag inte så mycket kvar på boken så nu ska jag ta sista rycket på den och sen sova.

Puss och god natt!

Gammal bild.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0