Lämnad

Så har Limpa lämnat mig för en helg i england med fotboll, öl och kanske lite shopping. Han åker dit med sin pappa och sin bror och jag hoppas och tror de kommer få en trevlig resa.

Hade inte vart helt fel att bara dra iväg på nått sånt där, men jag får passa på att ha det bra här hemma istället. B.la kommer min faster till Umeå i helgen och hon ville så klart komma på fika och kolla in lägenheten. Sen har jag laddat med massa biggest loser avsnitt som jag ska mysa med innan jag går och sover. Har planerat in en tjejkväll på lördag, får dock se hur jag mår då, men tror jag ska vara fit for fight by then.

Ska även plugga massa i helgen men det räknas inte till nöjen precis. Har bokat ett grupprum på biblioteket några timmar i helgen så det blir tillö att sitta där och häcka. Ska baka nått och ta med till mina pluggkamrater, det brukar alltid vara uppskattat.

Nu kom jag från ämnet lite. Haha. Kommer iaf att sakna min karl när han är borta. Men det är bra att få sakna varandra ibland. Det är ju då man vet att man är ihop med rätt person.

<3

Kommentarer
Postat av: Siddet

Jag har hört att du snodde en drinklista från allstar i helgen. Kan du skriva ut namn och ingredienser på alla drinkar här? Alternativt skicka med post, scanna in och skicka till mig, ta den nästa gång du/ni kommer till klx eller nåt? :)

2011-03-03 @ 22:12:30
Postat av: Lovisa

Haha, du vet hur jag är på restauranger. Kan inte hålla fingrarna i styr. Jag tar med den åt dig. :)

2011-03-03 @ 22:47:20

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0