Midsommar

Dagen idag har hittills spenderats framför datorn spelandes sims medeltiden :P Men nu har jag stängt ner det och ska börja fixa mig så jag är redo för dagens/kvällens firande. Vi ska vara i Limpas föräldrars stuga och ha ett kombinerat midsommar- 60års firande. Limpas pappa fyllde 60 i maj och har valt att fira det idag.

Vädret är inte det bästa men det regnar inte iaf och det är ju bra. Dock får vi se hur länge det håller i sig för det har regnat här imorse och det är lovat regn enligt prognoserna. Men håller tummarna för att det håller sig borta.

En annan ska som händer idag förutom midsommarfirande är att jag äntligen ska få mitt piano. När Limpa slutar jobbet ska han och pappa dra till stan för att hämta det. HUR KUL!??

Med tanke på det evntuella regnandet som kanske kommer tror jag att jag skippar klänning idag. Tar nog nå jeans och min blommiga blus istället. Kommer se ut typ så här:


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0