Läslus

Superlungt här på jobbet idag. Så idag sitter jag mest och läser i min bok som jag börjat med i måndags. Hypnotisören av pseudonymen Lars Kepler. Bara läst 130 sidor så jag har inte hunnit bilda mig en uppfattning om den ännu. Men tycker inte den är dålig iaf.

Jag började ju med en bok av Leif GW Persson för nån vecka sen men efter att ha läst lite mer än halva kände jag att jag inte orkade mer. Den var inte dålig men inte heller bra. Vissa kapitel kunde jag nästan inte släppa boken men sen kom det massa ointressant som drog ner tempot som gjorde att jag bara tyckte det var jobbigt att läsa.

Och om en bok inte håller mig intresserad slutar jag alltid läsa. Man ska inte sitta och tvinga sig igenom böker. Att läsa ska ju vara kul och avslapnande. Och därmed basta!

Kommentarer
Postat av: malin

Den boken, Hypnotisören, blir sickt spännande och läsig eftersom ! Jag klarade knappt att läsa slutet, fast då är jag väl en mes också :P

2011-07-16 @ 12:13:39
URL: http://derhaifisch.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0