Önskelistan

Varför ska det vara så länge till jag får ett jobb och tjänar pengar så jag kan köpa saker jag vill ha? Och varför är det så länge till jag fyller år så jag kan få önska alla dessa grejer? :P Är just nu inne i en väldigt inspierad period (kan man säga så?) och vill bara skapa och upptäcka. 

Saker jag tänker skaffa mig i framtiden (och önskar mig ;)):

¤ Systemkamera - dock vill jag ta en fotokurs i samband med att jag köper en så att jag kan lära mig alla funktiner och inställningar. Annars ser jag ingen mening med det. Jag är en sån som inte själv upptäcker nya funktioner utan lär mig en och sen kör på den tills nån visar mig nått annat. Kan ha en mobil i nått år innan jag upptäcker nån ny funktion som revulotinerar användningen av den. Men jag älskar att fota och med en systemkamera är jag säker på att det blir ännu roligare.

¤ Skissblock modell större och kladdkritor - Har vart sugen på att testa att skapa genom att rita/måla ett tag nu men inte riktigt vetat med vad. Men sen en dag kom jag att tänka på när jag var liten och min mamma målade ett kort, kort tag med kladdkritor. Det är min stil tror jag, starka klara färger och det är inte allt för krångligt att bara plocka fram när jag sen ska öva. Gillar även akvarell mycket men färgerna blir för fjesiga för mig. Så kladdkritor eller nån annan tjock, krämig färg.

¤ Köksvåg - I vissa recept måste man ha en våg tillhands. Ju mer jag försöker utvecklas i mitt bakande destor mer recept med vikt istället för mått blir det. Har en receptbok med chokladbakelser där alla recept är i vikt. Sen är den bra till matlagning också så klart. När jag är hemma hos mamma och pappa använder jag deras våg var och varannan dag. En bar investering i mitt kök tror jag.

¤ Kul formar och fat - Allt på den HÄR sidan vill jag ha. Eller egentligen allt på alla 10 sidor i den kategorin. Haha. Denna skulle inte heller vara fel att äga. Tänk er, ett träd fullt av muffins i olika färger och former. Mmmm. Har sagt det förut och nu säger jag det igen: vill ha allt på bagaren och kocken. En riktig Lovisa sida.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0