Shop til you drop

Idag när vi kom hem från bion såg jag två påsar i hallen, en från MQ och en från Carlings. När jag frågade Linus om dessa fick han en skyldig nästan lite skamsen min. Han hade varit på rean och shoppat. Han verkade själv tycka att det han köpt inte var det nödvändigaste precis. Därav 'skammen'.

Men ÄNTLIGEN är vad jag tycker om det hela. Brukar annars vara jag som står där med skyldig min och försöker förklara att alla plagg faktiskt var "Absolut nödvändiga!". Och när han frågar hur samma plagg i två olika färger kan vara nödvändigt har man inte riktigt nått bra svar. Men hör på detta då! I hans påsar låg idag bl.a 2 nästan prick likadana t-shirtar, i olika färg. Han har dessutom redan samma som den svarta fast i blått här hemma. Nu vet han hur det är. Älskar man ett plagg så gör man, då vill man ha det i så många färger som möjligt!

Han kommer vara så stilig under våren min karl!

Kommentarer
Postat av: David

excellent!

..

..

(doing the Burns)

2011-01-28 @ 10:34:20

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0