nya tag

Från och med imorgon kommer jag käka LCHF igen. Har käkat vanligt nu sen vi flyttade till umeå i augusti och jag har inte mått helt bra under den tiden alltså. Har väldigt ofta ont i skallen och är ALLTID svullen i magen trots laktosfri mjölk. När jag käkade LCHF förra gången mådde jag toppen och jag behövde inte ens äta laktosfria alternativ. Utan socker och andra kolhydrater vart jag inte ett dugg svullen av vanlig mjölk. Känner mig insprierad att börja med dieten igen efter att ha läst in massa nya recept och köpt in de basvaror som behövs.

Så nu dammar jag av kategorin LCHF i arkivet och börjar uppdatera på nytt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Najs :) Jag har också funderat att ta upp det där igen, men jag måste isåfall hitta nåt bra recept på LCHF-bröd. Det är det som jag inte klarar mig utan, är en riktig brödmänniska.



Lägg gärna ut nåt recept så får jag också inspiration :)

2011-02-01 @ 20:40:14
Postat av: Lovisa

Bara att börja! Jag klarar mig fint utan bröd, det jag har svårt för är ris. LÖÖÖV ris juh! Jag lovar att lägga ut om jag hittar nått bra recept.

2011-02-01 @ 21:00:05

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0