Måndagmorgon

Börjar först kl 13 idag så jag har kunnat sova ut ordentligt imorse. Märks att jag börjar bli 'gammal' för förut när jag sov ut sov jag till kl 13-14 när jag fick chansen. Spelade ingen roll om jag gick och la mig kl 03 eller kl 22 sov ändå länge på dagen. Nu är det tvärtom, vaknar alltid halv tio. igår var jag uppe till kl 5 på natten men ändå vaknade jag jättepigg och utvilad för ca en timme sen :P

När jag ändå har förmiddagen ledig tänkte jag ge mig ut på en löprunda och kolla om jag kan hitta nån bra slinga här i närheten. Sen skola som sagt från ett till fyra och sen har jag gjort mitt skolarbete för denna veckan. Haha en lektion på hela veckan, vi sätter verkligen full fart direkt på denna terminen... eller?! Men jag klagar inte, mer tid till att plugga. Vi har nämligen tenta redan på måndag.

Nå jag nu ska jag knyta på mig skorna och sen ge mig iväg. Hörs sen.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0