Klant

Nu kör vi sista rycket här på Rågången. Allt är borta så det är bara städningen och datorn kvar. Vi ska montera ner den nu snart så jag passar på att uppdatera en sista gång innan den flyttas. Vet inte hur vi har det med internet i nya laggen så det kanske tar nån dag innan jag kan uppdatera er nästa gång.

Blev inte att vi tog hem mat för när vi kom in på restaurangen såg vi att de hade buffé, och det tackar man bara inte nej till. God mat var det med allt man kan önska av en kinabuffé. Friterad kyckling, vårrullar, sötsursås, grönsaker, gott bröd och t.o.m. sushi. GOTT! Så nu är vi mätta och belåtna.

Det som jag skrev förut att jag ska berätta för er är detta:
Jag gick in på min mail nu innan vi åkte med släpet för att kolla vad som är nytt. Ser då att jag fått ett mail från studera om antagninskbesked. Alltså för termin 2. Gick in för att kolla mest på skoj vad det stod och tur var väl det. För där står det att jag ej är anmäld till någon kurs för jag har tackat nej eller inte svarat. Wtf?! Har alltså ingen plats på kurserna denna terminen. Jag trodde att det gick automatiskt. Hahaha.

Det roliga med detta är att Theresia har varnat mig för just detta för bara nån månad sen. Men jag fattade det som att man var tvungen att söka varje kurs på studera.nu för varje termin. Så när jag såg att detta gjordes automatiskt tänkte jag att saken var klar. Sen att man skulle vara tvunget att tacka Ja också tänkte jag inte på :P

Men jag har ringt skolan och hon sa att det är rätt vanligt att folk gör så här. Så jag ska bara vara noga med att anmäla mig på uppropet så ska det gå bra att gå kvar. För jag är fortfarande med i programmet men har inga kurser valda. Har även mailat han som är ansvarig för linjen för säkerhets skull.

Det är så typiskt mig att klanta till det så här. Haha åhhhhhh.. Jag blir trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken restaurang var det? Du har glömt dina örhängen här, kan skicka dem om du meddelar eran nya adress

2011-01-04 @ 23:26:16
Postat av: En termin trea

Exakt samma sak hände mig förra året inför andra terminen, va absolut inga problem att ordna det i efterhand. Va många i klassen som också missat den där lilla detaljen :) Lycka till med studierna på termin 2!

2011-01-07 @ 23:21:00
Postat av: Sofie

Haha, detta hände mig ett antal terminer, du och jag Lovisa two of a kind! :)

2011-01-10 @ 10:49:17
Postat av: Lovisa

Haha skönt och höra att man inte är ensammen! :P Och ni har rätt, var inga problem alls när jag kom tillbaka.

2011-01-21 @ 13:35:25

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0