God morning

Vaknade av mig själv kring 9 imorse. Hatar att jag inte kan sova längre på helgerna när jag ändå är ledig och har tid till det. Förut kunde jag ju sova hur länge som helst om ingen väckte mig. Nåja bättre kl 9 än kl 6 iaf. :P

Nu på morgonen har jag mailat lite, kollat planeringen för några kurser vi ska läsa senare, käkat frukost och nu bloggar jag som ni märker. Ska sätta mig ett tag och plugga nu tänkte jag. Får passa på medans Linus och Sara sover. När dom vaknar ska vi dra till Ersboda för att kolla in lite affärer och  handla mat. Sen ikväll kommer Anna och Ida hit. Dom ville se på lägenheten och jag ville bjuda på fika, så det passade ju perfekt. Haha.

Funderar på att köpa med mig en bukett blommor hem. Blir så fint hemma då!

Kommentarer
Postat av: Eric

Köp en fin blomma istället, buketter blir ju dåliga så fort :). Du som kan sånt här, vad ska jag köpa för blommor som inte kräver så mycket kärlek? En garderobsblomma har jag redan, så det är uteslutet ;)

2011-01-29 @ 21:33:53
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0