Gött mos

Ser ni hur brun jag är här? Bilden är tagen i början på sommaren när jag och Limpa låg och stekte i Frevis. Åhh vad jag längtar till sommaren! Har bestämt att jag ska ta vara på denna sommaren och vara ledigt mycket så jag kan njuta ordentligt. Så jag kommer jobba juni och halva juli sen ska jag vara ledig till skolan börjar i september. GÖTT!

Nått annat som är gött är att jag har 4 senaste avsnitten av biggest loser på datorn nu. Ni kan ju gissa hur jag ska spendera kvällen. :) Om nån minns min gamla deal med mig själv har jag nog ganska mycket tv tid att ta igen med tanke på mina promenader på 4km till och från skolan nästan varje dag (ont i foten så jag åkte buss nån dagar förra veckan). Och JA, promenader får räknas, iaf nu när det är så få avsnitt (jag bestämer själv reglerna). Men när jag sett de avsnitten gäller det bara springa igen. För då har jag kommit in i serien och kommer göra vad som helst för att få se ett avsnitt till, t.o.m springa flera km.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0