Middag

Mycke mat nu men jag fotar inte så mycket för tillfället. Fotar typ bara när jag lagat nån ny mat elelr bakat nått nytt. Kan bero på att jag inte har nån lust att dra med mig kameran när jag gått osminkad i snart 3 veckor. Sen finns det inte så mycket att fota heller. Det är ju bara snö, snö, snö över allt ju! Har man väl tatt en bild har man lixom tatt alla käns det som. Eller så kanske jag bara är oinspirerad på fotosidan för tillfället.

Men på matsidan är jag inspirerad vill jag lova. Idag testade jag återigen nått helt nytt. Inspirationen tog jag HÄRIFRÅN men jag gjorde så sklart om lite för att LCHF anpassa. Ska vara köttfärs täckt av potatismos. Men stället för potatismos gjorde jag med blomkålsmos. Slängde även lite ost på högst upp som extra godis.


Kommentar: Vart toppen! Är mer smak i blomkålsmos än i potatismos. Limpa tyckte att hans smakade lite för lite medans jag tyckte min var perfa i fråga om smak. Ännu ett perfekt vardagsmatsrecept.
Betyg: ***

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0