hjärt- och lungräddning

Nu ska jag strax dra iväg till skolan. Idag står hjärt- och lungräddning på schemat. Ska bli väldigt kul att få lära sig detta. Det är bra att vi får det som en del av utbildningen, man vet aldrig när det kan komma till användning.

Efter skolan ska jag och Limpa åka och handla massa go mat och annat mys för ikväll kommer Linnea, Samuel, Sven och Simon hit till Umeå. Har shopping, utgång och mys planerat för hela helgen. Kommer bli så trevligt så.

Nu måste jag klä mig och springa iväg till bussen.


Kommentarer
Postat av: sara

ibland när jag ska kolla din blogg... eller oftast egentligen, så dras hela texten ihop! så då ser man inget... :(

2011-02-25 @ 14:06:22
URL: http://www.sarakomsaja.se
Postat av: lovisa

Vad skumt. Har inte hört någon annan som sagt nått om det.



Är det som att hela texten blir ett långt stycke eller ligger det som på varandra?

2011-02-25 @ 18:02:41

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0