Fredag

Tentan kändes ok igår, tror jag har klarat den. :) Så just nu känns det väldigt bra. Känner att jag kan slapna av riktigt ordentligt nu i helgen. Sen om det skulle bli om tenta får jag ta det då. Men det tror jag som sagt inte.

Efter tentan hade vi planerat att vi skulle ner på stan och käka och ta nån öl och sen se vartåt kvällen bar. Men först hade vi genomgång av klinikstolarna. Detta gjorde vi i grupper på olika tider. Jag, Nicole och Joel var i första gruppen så när andra gruppen med Malin och Melissa gick igenom stolen drog vi hemmåt. Jag och Joel gick till deras place och såg en tecknadfilm och sov en stund och Nicole gick på stan. Sen när alla kommit och Melissas kille Nisse joinat oss, gick vi ner till ett tacoställe för tacos och öl. Gott, billigt och perfekt för 'after tenta' firande :P

Efter tacosen drog vi tillbaka till Melissa, Nisse och Joel för kladdkaka och chill. Såg massa klipp på youtube, lyssnade på go musik, drack vin/öl och snackade massa skit. När klockan närmade sig 23 drog vi till Scharinska. Där fortsatte vi med skitsnacket och sen drog Joel med mig till flooret för att bugga. AS KUL!! Herregud vad jag fick mersmak för det. Han är skitduktig (iaf enl mig) och det var så kul att dansa med en som kan. Ni skulle se när han och Melissa dansar, de ser ut som värsta proffsen. Vill också kunna det. Måste lära mig, helst NU! Ska önska mig en buggkurs i pressent!

När jag sen kände att jag fått nog hade jag sån tur att Linus kunde komma och möta mig så vi fick en romantisk prommenad hem genom vinternatten.

En helt perfekt kväll alltså.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0