tentaplugg

Askultationen idag gick bra. Fick assistera med sugen och sen mest kolla på. Fanns inte så mycket jag kunde hjälpa till med så jag fick helt enkelt sitta och göra det jag gör bäst = vara underbar. ;)

Pluggade en timme efter lunchen och sen kom jag på att jag hade tid på vårdcentralen så då var det bara att packa ihop och dra. Nu har jag just kommit hem. Har duschat och tagit på mig mina största myskläder, ska ta en macka och en kopp te så är jag redo för plugg hela kvällen sen. Skippar Walken idag även om det tar emot, är ju mitt favvopass på hela veckan, men jag känner att jag måste plugga och skolan går före allt.

Har fått tag på alla papper nu idag så nu blir det att plugga hårt så det sitter till imorgon. Fick ändå ganska mycket gjort igår tack vare google, så det känns bra trots allt strul.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0