Sista tentaresultatet

Idag fick vi tillbaka psykologitentan. Vissa hade ju bara 2 poäng från max och kännde sig väldigt nöjd med det. Synd att inte spika när man hade chansen, bara en mening till hade räckt för att få med all som behövdes för full pott. Och jag fattar egentligen inte varför jag inte skrivit den för det fanns med i mina anteckningar. Men men så är det ibland.

Efetr tentagenomgången hdade vi en lunchföreläsning om tandblekning där det bjöds på baguetter och dricka och när förelsningen var klar fick alla med sig en påse med produkter så att vi ska kunna testa att bleka själva. Så nu måste jag göra en skena hemma som passar. Dock kommer jag nog inte använda det för jag tycker att jag har nog vita tänder som det är. :)

/PepSoDeNtGiRl_88

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du kan få göra på mig ;)

2011-12-15 @ 12:15:32

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0