Mah!

God morgon loverzzz!

Ligger i sängen och försöker plugga. Har vår sista tenta för terminen på tisdag så nu är det bara att bita ihop sista dagarna och plugga så får vi ett välförtjänt 'jullov' sen.

Varför jag säger försöker är för att jag inte har alla åhörarkopior från föreläsningara tillhands. Under denna kursen har man varit tvungen att skriva ut dom själva och för mig som inte har en skrivare är det inte det lättaste. Jag skulle få kopiera av Malin i torsdags men då hade jag mitt kopieringskort hemma. 'Ingen fara, gör det imorgon istället. Har ändå hela helgen på mig att plugga' tänkte jag då. Försökte logga in på Cambro på kvällen där läraren lägger upp alla åhörarkopior men jag kom inte in. Fel lösen tydligen fast jag var in på onsdagkvällen med mitt vanliga lösen. SUCK! Milar supporten men får inget svar.. tänker att jag får det under fredagen kanske.

Jaja på fre iaf har jag med kopieringskortet. Men då är kopiorna på kortet slut och jag har såklart glömt plånboken hemma så jag kan inte fylla på det = kan inte kopiera!! ÅHHHHH. Försöker logga in på cambro igen funkar inte och inget svar från supporten. Gissar att de tagit helg och att jag får svar på måndag då det ändå är för sent. Frågar Malin om inte hon kan logga in på sin cambro och aila PDF filerna till mig.. Svaret: 'Jag kommer inte heller in'.

Så nu sitter jag här med en gammal tenta som jag skrivit av för hand och försöker googla fram svaren. Haha lite får jag skylla mig själv att jag inte kopierat dom för längese och för att jag är klantig. Men min backup var ju cambro och där ska ju allt finnas. Och det är inte mitt fel att dom plötsligt valt att lägga ner.

Ska sitta så länge jag kan för att sen ta en paus och gå till IKSU och avreagera mig på löpbandet. Sen får jag kopiera av mina klassisar imorgon och sen hårdplugga hela eftermiddagen imorgon.
Trotts allt är jag ganska lugn och glad idag.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0