Bara sport, bara sport, bara massor utav sport

Sitter i sängen och surfar runt på olika bloggar i väntar på att hockeyn ska bli klar så att Linus kommer och lägger sig. Nyss var det fotboll Liverpool mot Newcastle. Gissa vilka som vann? Svaret finner ni på bilden nedan:


Och så här känner jag inför det:

Linus blir alltid extra glad när dom vinner. Och när han är glad, blir jag glad.

Kom att tänka på en låt medans jag skrev detta. Antar att ni kan räkna ut vilken utifrån rubriken ;)

Fasen vad det går snabbt alltså, hinner knappt med att höra vad dom sjunger. Skulle bryta tungan om jag ens försökte. Måste ha mer av dom känner jag, youtube nästa!

God natt! (Förövrigt kan detta vara ett av världens mest hackiga uppdelade inlägg?)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0