Haha

Såg just en sak. Kul att jag har en bild från studenten i headern när jag är 23 år gammal. Haha har jag inte lyckat ta nått bättre på dom 5 åren som gått sen dess??

Har snackat med Linnea att vi ska göra om designen på bloggen under julen. Har haft denna i ett år snart tror jag, eller kan det t.o.m. vara två år?!? Jaja skitsamma, nått nytt behöver jag iaf. Har lite idéer så vi får se vad hon säger. :) När det kommer till utseendet litar jag till 1000% på henne. Det är ju trotts allt hennes jobb och det hon kan allra bäst.

Shit vad jag började sakna henne nu och Samuel. Eller er får jag väl säga, ni läser ju faktiskt min blogg. Men snart kommer vi hem. Då ska vi leka vaaaaarje dag (typ)! 

Ps. Kollade upp hur gammal designen var. Nästan 2 år!! MÅSTE. GÖRA. OM. DEN. ASAP!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nå vad du är gullig! Vi ska fixa en Epic design :)

Ses snart :) puss

2011-12-15 @ 12:18:38

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0