Ikea

God morgon! Jag är redan vaken. Ska följa med mamma när hon ska till folkis idag och efter det åker vi direkt till IKEA :)

Limpa är hos sina föräldrar. Han passade på att sova över då han var där igår kväll för att kolla på hockeyn och vi andra ändå skulle åka så tidigt nu idag. Så jag har haft sängen helt för mig själv, lovely! Synd bara att jag var tvungen att vakna så tidigt. Men är det nått som jag offrar min skönhetssömn för så är det IKEA.


Ska kolla efter ett par skidor också när vi är i Happis. Har lovat mig själv att jag ska lära mig att åka ordentligt nu denna vintern. Är ett bra komplement till löpningen under vintern. Om det bara kan komma snö någon gång.

Nu frulle och sen drar vi.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0