<3

Var jättenära att beställa hem plaggen i förra inlägget, hade fyllt i adressen och valt betalsätt, fortsatte och sen frågade dom en sista gång om jag var säker, men där stoppade Linus mig: 'Du ska ju spara pengar?!'. 'JAAA men jag vill ha dom här!!!!!' tänkte jag i mitt inre. Sen insåg jag att jag har faktiskt kläder i garderoben som jag skulle kunna matcha ihop så att de funkar till jul och nyår och att jag faktiskt måste spara varje litet korvöre jag kan. Men visst var dom fina?

Känns som att det var år och dagar sen jag köpte kläder. Var nog iofs bara någon månad sen men då var det jeans och det är inte det som är allra roligast att lägga pengar på. Senaste köpet före jeansen var min löpardress. Inte heller allt för kul. Men är man fattig student så är man. Och då får man istället drömma om fina kläder och önska sig dom av andra. 

Viktigaste ändå är ju att jag har Linus, min älskade familj och mina fina vänner. Byter alla mina kläder mot dom vilken dag som helst.

<3

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0