Söndag

Har nyss vaknat. Märkte inte ens när Limpa smet ut imorse. Brukar alltid vakna när han ska gå. Men jag var la extra trött idag eller nått. Skönt iaf att sova utan avbrott.

Sitter nu och käkar frukost och läser lite bloggar. Ska snart sätta mig och spela piano. Får passa på medans jag är ensammen hemma. Är mycket lättare att spela när ingen är hemma. Musik är liksom lite privat när man spelar den själv tycker jag. Vill inte att andra ska höra. Eller jag vet inte, tror det är så jag tänker iaf :P

Sen kring lunch ska jag dra iväg till Idas stuga. Har inte vart där på en herrans massa år så det ska bli kul att komma dit och kika lite. Var ju där en hel del när jag var liten.

Fastnar inte på bild idag

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0