regn

Vart med min bästa vän och kompis Kristina på prommis idag. Gick först hem till henne för att mötas upp och sen gick vi till slalombacken. Vi bestegbacken och sen fick Limpa komma och hämta oss med bilen :P Inte för att vi var lata eller slutkörda. Det var nämligen så här:

När vi var 250m från backen började det spöregna. Vart blöt ända in till underkläderna, trotts att jag hade en jacka som stöter bort regn. Hade duggat lite hela tiden då vi gått men vi tänkte att lite regn ska inte stoppa oss. Men när det spöregnade så där vart vi, trotts ansträngningen att ta oss upp för backen, alldeles genomfrusna och blöta. Vi ville inte riskera att bli sjuka genom att gå hem i blöta kläder och blåst. Plus att fötterna var genomblöta och jag kände hur skavsåren började bildas. Så då fick han aggera taxi. Blev ändå en prommis på 3.5km + backen, vilket jag tycker är godkänt.

Har nyss legat i ett varmt bad för att värma mina stackars frusna lemmar och nu när jag klev upp ser jag att solen skiner som aldrig förr. Kanske tar jag mig en kort prommis runt 'kvarteret' sen för att kompensera den missade hemresan :P Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är en mkt klok kvinna ;)

2011-09-01 @ 09:08:46
Postat av: Kristina

Sååå fail att det blev strålande fint väder när vi kommit hem! haha!

2011-09-01 @ 09:18:47
Postat av: Linnea

Saknar du ditt coop-medmera-kort? hittade det här när jag städade i kontoret :P du kan väl messa vilken adress ni bor på nu så kan jag skicka det om du inte hunnit skaffa ett nytt. puss

2011-09-05 @ 21:26:55
Postat av: Linnea

alltså kontoret = vårat datarum hemma. inte mitt jobb-kontoret :P

2011-09-05 @ 21:35:17

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0