packa, städa, träna

Rubriken säger allt om mitt liv just nu.

Packar upp ur flyttkartonger, städar undan alla grejer och allt damm som dyker upp från ingenstans när man lever om så mycket som vi gör här hemma just nu i flytttider. Detta varvar jag med en daglig dos träning med min bästa vän och kompis Kristina.

I helgen gick vi i 2 h och 30 min i ett sträck. Igår gick vi sammanlagt nästan en mil har vi räknat ut iadg + att vi sprang 3.2km på kvällen OCH gjorde lite styrkeövningar. Idag fick vi ihop en prommis på sammanlagt kanske 2 km :P haha snacka om ojämn form. Imorgon ska vi bestiga slalombacken på mariehem och köra styrka igen. Får passa på att vara ute mycket nu innan en lååång vintersäsong inne i IKSUs hallar.

Idag har vi haft nollningsmöte med klassen. Drar igång på måndag med de nya nollorna. Ska bli kul att se vad det är för enna och att få träffa alla klassisar igen. Märkte idag när jag fick träffa några av dom hur mycket jag saknat dom. Sjuuukt mycket. I år ska vi lägga tid och energi på att umgås med varandra!

Nu ska jag diska och sen packa upp alla badhandukar och sängkläder. Kul va?

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0