Måndag morgon

Uppe med tuppen för att ta en prommis med brudarna inne i stan. Efter det vankades det tydligen ett avsnitt true blood. Ska hinna baka några snabba dumlekakor till Limpa oxå innan jag åker. Han jobbar värsta mardrömsveckan så han kan behöva lite uppmuntran och energi i form av kakor :P

Annars då? Jo min röst är borta. Har druckit varmt vatten med honung men det har hittills inte hjälpt. Bådar inte gott inför prommisen. Alla som känner mig vet att prata är det jag gör. Det är liksom det enda jag är bra på :P Haha. Nå väl skönt för de andra iaf.

Kommentarer
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

Ett gammalt Johan Palm fan? Dags att återvända i så fall? För här har du en hel blogg om honom, ny bland annat ;)



http://ThePalmzzz.blogg.se



Eller om du hellre vill besöka vimmelhimmel bloggen går det alltid lika bra.



2011-08-08 @ 08:49:54
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0