Alltså..

.. jag har svårt att fatta att min lillebror har vart med och skrivit denna låten. Den är ju så bra, och jag tror inte jag tycker det för att jag är partisk utan för att den är braaaaa! Är stolt över min Olof som är så duktig. Dom fick spela på Pride nu tidigare i veckan och ikväll spelar dom på Club Paradise, Kolingsborg i sthlm. Om ni har möjlighet att gå dit kan jag rekommendera det.

Tommy och Veronica som är Glorious Inc är helt sjuuuukt grymma på att både sjunga och dansa. Framförallt dansa... herrejösses alltså, man får andnöd bara av att kolla på dom. Men för dom ser det lekande lätt ut + att dom orkar sjunga samtidigt. Impressing!

Tycker ni ska ta er en lyssning på klippet nedan och sen finns låten på iTunes och spotify för de som är intresserade.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0