Tenteri tentera

Tentan idag gick bra. Är säker på att jag klarat den. Precis som på förra tentan var jag klar redan efter 40 minuter. Då hade jag svarat uttömmande på alla frågon + gått igenom den två gånger. Vet redan nu att det är nån fråga som jag inte svarat helt rätt på så kanske nån poäng som försvinner där. Men det var en miss från min sida, kan det egentligen men klantade mig lite.

Sen fick vi idag äntligen resultatet på ODR tentan vi gjorde förr förra veckan?! eller var det 3 veckor sen? Ja spela roll. Jag hade iaf klarat den. Vi har inte fått några poäng ännu så jag vet inte om det var med råge eller med bara någon poäng. Men det vet jag imorgon för då har vi genomgång och får tillbaka tentan.

Efter genomgången imorgon har vi två föreläsningar och sen har jag påsklov ända fram till den 25:e. GÖÖÖÖTT!

Idag fick jag förresten frågan av Malin om man kan göra maränger med lakritssmak. Något jag själv funderat på länge, så nu under lovet ska jag ge det ett försök. Grädden, eller moussen, med lakritssmak som jag hade på mitt 'kalas' var en succé och var verkligen apgod. Så maränger borde inte bli så dåligt det heller.

Choklad maränger jag bakat tidigare

Kommentarer
Postat av: Tessah

recept tack!!!! :D

2011-04-15 @ 11:16:35
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0