Soon

Är inte jättemotiverad just nu. Långa dagar i skolan och fint väder gör att jag inte vill spendera allt för mycket tid vid datorn. Dessutom är laddaren till min lilla kamera borta och jag orkar inte bära med den stora överallt. Det innebär att jag inte fotar så mycket. och det i sin tur leder till att jag inte har lust att blogga så mycket. Tråkigt med inlägg utan bilder (Själv läser jag typ inte andras inlägg om det inte finns bilder :P) Så därav den lite krassa uppdateringen.

Men jag är snart back on track igen. Ge mig några dagar bara!

Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Gunnarbeatrice

Big tnks for interesting and useful site!

2011-10-20 @ 11:10:06
URL: http://gunnarbeatrice.blogsmile.com

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0