Pressenter

Tjuvade lite och öppnade mina pressenter idag. Ville att familjen skulle vara med när jag öppnade deras pressent. Och när jag öppnade deras ville Limpa att jag skulle öpnna hans paket också. I paketen låg en sak som jag önskat mig länge och en sak jag önskat mig men som jag aldrig kunnat gissa eller tro att jag skulle få.

Det jag önskat mig länge är en tårtburk/tårtförvarare eller vad man ska kalla det. Ja ni ser ju på bilden iaf. Perfekt att öppna den pressenten idag när jag hade en tårta att ta reda på :P Kanske ovanlig sak att önska sig men ni vet ju hur jag är. Vissa (mamma) hatar att få köksredskap eller andra hushållsartiklar men jag däremot ser gärna att det gömmer sig nån slickepott eller ett serveringsfat i paketen. Haha.


Det andra var Limpas pressent till mig. Gissa om jag dog när jag öppnade paketen och såg denna:
Först såg jag bara kartongen och tänkte att det var nått dåligt skämt men sen när jag såg kameran i vart jag helt ställd. ÅHHHH vad jag älskar min karl! Har lekt med den hela dagen och nu ikväll ska jag läsa instruktionsboken så jag kan leka mer imorgon.

Som sagt bästa födelsedagen hittills!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0