Överraskningen

Satt här hemma i bara underkläderna och kollade på film på datorn när det helt plötsligt ringde på dörren. Tänkte att jag orkar inte öppna då jag var ensammen hemma och har blivit uppskrämd med vad som kan hända om man öppnar då. Men ifall den som nu plingar på ska plinga igen (för då måste det ju vara nån som faktiskt vill något) gick jag för att ta på mig mer kläder. Då kommer pling nr två och jag inser att jag måste gå och öppna. Innan jag hunnit genom vår stora lägenhet för att öppna kommer pling nr tre, som dessutom är en dubbelpling = nån man känner, tänker att det måste vara min bästa vän och kompis Kristina. Så döm av min förvåning när mami och papi står utanför dörren.

Dom klampade in och sa att 'vi tänkte fira dig här i helgen'. Blev superglad och lite tårögd, nog är dom fina mina föräldrar. Mitt när vi står där och kramas plingar det igen. Jag hinner inte tänka en sekund på vem det kan vara utan öppnar dörren och där står DAVID OCH CARRO. Tog flera sekunder innan min hjärna fattade den grejen. Haha när jag väl fattar är det enda jag får fram 'Näääääääääe, buuuuääää!' Började gråta jättemycket. Att dom flugit från göteborg enbart för att få vara med denna helg då dom vet hur mycket jag älskar att fira min födelsedag. Finaste pressenten man kan få.

Var helt chockad och jag fattar typ inte ens fortfarande att dom vart här. Åhh så underbart det var. Älskar min familj och mina bröders respektive så mycket att jag spricker. Tråkigt att inte Olof och Tommy kunde vara med, men dom ringde på kvällen så dom var med på ett litet hörn ändå.

Bästa födelsedagen hittills, och då har den inte ens börjat haha.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0