I'm back!

Nu har jag vilat i några timmar. Somnade faktiskt aldrig utan låg och filosoferade och tog igen mig. Sen kom Limpa hem och så ville jag ju vara med honom och inte somna.

Middagen som tog sån tid idag var fiskbiffar från ett recept som jag hittade på samma sida som soppan. Tyckte inte de vart så goda men jag har tänkt ge dem en chans till och då ska jag ändra i receptet lite. Blir dom inte bättre då får jag klara mig utan. Lägger inte ut receptet eftersom jag själv inte var så nöjd, men jag lovar att om de blir bättre nästa gång kan jag lägga ut det.


Kommentar: Torra (beror ju kanske på min stekning då) något smaklösa och med en ingrediens som inte alls passade till fisk smaken. Ingen höjdare. Synd att jag fick 7 burgare så jag måste äta det imorgon med.
Betyg: *

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0