Födelsedag

Började med sovmorgon och frukost på sängen av älskling. Sen mot skolan för att plugga nån timme. Hade med mockarutor som jag bjöd på och till det köpte vi oss varsin kaffe (jag tog latte). När vi kände oss färdigpluggade drog vi ner på stan och Eastern palace för kinabuffé, GOTT! Sen satte vi oss mätta och belåtna på en brygga vid älven och solade ett tag. Har vart helt sjukt varmt här idag. Satt utan jacka och svettades ändå.

Kl 15 kom min bästa vän och kompis Kristina hit för att födelsedagsfika med mig. När vi gjort det tog vi oss en prommis ner till nydalasjön och satte oss på en bänk i solen. Kl 17 gick hon hemåt och jag mötte upp Melissa för en springtur runt sjön. Sprang i vanlig takt typ 5-10 min för att sen öka farten under 30 sek sen ner till vanlig fart igen. Så här gjorde vi runt hela sjön. Var tungt men vet att det kommer ge resultat redan till nästa tur.

När jag kom hem tappade jag upp ett bad och tog min bok och sen låg jag där och njöt ett bra tag. Nu ska jag sitta och leka med min kamera tills det är läggdags och hoppas att jag lär mig något.

Som ni märker har jag haft en underbar dag! Kunde inte fått det bättre om jag ens försökt. Imorgon har jag min första patient. Hoppas det kommer någon denna gången bara ;)


Fina bästis.

Fika!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0